Otevírací doba: Pondělí - Neděle 9.00 - 12.30, 13.30 - 17.00
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Příspěvková organizace zřízená zřizovatelem Městem Čelákovice, která vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající, tedy je právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.
Příspěvková organizace Městské muzeum v Čelákovicích vznikla rozhodnutím zřizovatele dne 1. 12. 1991. Hlavním účelem zřízení organizace je zajištění následujících činností:
Mezi okruhy doplňkové (hospodářské) činnosti muzea náleží 1) pronájem svěřeného a dalšího majetku v mezích stanovených zřizovatelem a 2) hostinská činnost.
Statutárním orgánem muzea je ředitel jmenovaný radou města. Ředitel jedná ve všech věcech muzea samostatně, písemné dokumenty podepisuje tak, že k úplnému názvu příspěvkové organizace připojuje svůj vlastnoruční podpis s uvedením jména, příjmení a funkce. V době nepřítomnosti ředitele jedná ve stejném rozsahu a stejným způsobem jeho zástupce jmenovaný ředitelem. Ředitel muzea je povinen dbát pokynů, které v oblasti své působnosti k provedení právních předpisů a této zřizovací listiny vydává zřizovatel.Ministerstvo kultury České republiky ve smyslu zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění platných předpisů, vydalo povolení k provádění archeologických výzkumů pro Městské muzeum v Čelákovicích dne 26. 4. 1995. Dohoda o rozsahu a podmínkách provádění archeologických výzkumů na základě § 21 odst. 2 zákona č. 20/1987, o státní památkové péči, ve znění platných předpisů, byla mezi Akademií věd České republiky a Městským muzeem v Čelákovicích uzavřena dne 17. 3. 2015.
Součástí muzea je infocentrum, které organizačně zajišťuje návštěvnický provoz a prodej suvenýrů.
00175722
muzeum není plátce DPH
Nebude-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Rovněž přijde-li žadatel s ústní žádostí o informaci, jejíž zodpovězení je složité, bude požádán o její písemné podání.
Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí:
Písemné žádosti o poskytnutí informace doručené osobně podává žadatel v kanceláři muzea. Písemné žádosti doručené osobně, poštou nebo telekomunikačním zařízením budou z kanceláře muzea podle obsahu předány k vyřízení jednotlivým oddělením či pracovníkům muzea.Z podání musí být zřejmé, že je určeno muzeu, a kdo jej podává. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž identifikace žadatele (např. elektronická adresa).
Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí o informace se dále řídí ustanovením §14 zákona.
Příjem žádostí a dalších podání: elektronicky, telefonicky, ústně, písemně doručeno do kanceláře.
Žadatel o informaci může podat odvolání u muzea ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí o odmítnutí žádosti nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti. V řízení o odvolání se postupuje v souladu s příslušným ustanovením správního řádu.
výroční zprávy: zprávy v jednotlivých letech
Městské muzeum v Čelákovicích, p. o.
Na Hrádku 464 (Tvrz)
250 88 Čelákovice
tel. 326 991 556
tel./fax 326 991 192
e-mail: info@celmuz.cz